Od našeho klienta Mutumutu jsme dostali zadání na vytvoření takového mediaplánu pro Q1 2021, který by znásobil výsledky prodeje životního pojištění oproti stejnému období roku 2020. V čem byla výzva ideální právě pro VISIBILITY a jak jedna z našich nejúspěšnější kampaň tohoto roku probíhala? Čtěte dál.
Největší výzva
Životní pojištění není úplně nejjednodušší typ finančního produktu na prodej. Zákazníka při rozhodování nic netlačí, takže si s jeho výběrem dává na čas klidně i několik měsíců. Navíc je jednou z výhod nadstandartního životního pojištění Mutumutu 30% zvýhodnění pro ty, kteří žijí zdravým a aktivním životem. Tuto výhodu klienti získali často díky zdravé přepravě do a z práce, která se však během omezení pohybu v době COVID-19 lockdownu náročně nahrazovala.
Data, komunikace a trpělivost
Základem úspěšné spolupráce agentury s klientem je jasná shoda na dlouhodobé strategii kampaní, odvaha k experimentům a jejich pravidelné společné vyhodnocování – v tomto případě týdenní.
Po startu projektu a úvodní dvouměsíční brandové kampani na konci roku 2018 jsme v roce 2019 převzali odpovědnost za kampaně Mutumutu a bylo naší společnou dlouhodobou strategií budovat kampaně pěkně odspodu a investice do marketingu zvyšovat plynule, aby se nestalo, že klient finančně přestřelí investice oproti jejich návratnosti.
Mnoho firem má zvlášť oddělení brand a zvlášť výkonnostního marketingu. U Mutumutu se daří vyhodnocovat všechny kanály a části marketingového trychtýře společně (včetně e-mailingu a offline kanálů, testy přímý nákup vs RTB…). Takto intenzivní společná analytika obou stran je jedním z pilířů úspěchu této kampaně a tohoto klienta.
Perfektně vyladěný mediaplán
V roce 2021 jsme s Mutumutu po dlouhých debatách přidali do mediamixu televizi a odvážně navýšili rozpočet. V kombinaci s postupně laděnými ostatními kanály během posledních dvou let nastala perfektní synergie a výsledky kampaně ve Q1 2021 zásadně překonaly i ty nejoptimističtější plány.
Dokázali jsme to
Intenzivní a časově náročný způsob spolupráce se vyplatil. Za dva roky spolupráce se objem uzavřených pojištění Mutumutu zdesetinásobil. Mutumutu tak má dnes nejen nejprogresivnější životní pojištění na trhu, ale také viditelný podíl na trhu.
A třešnička na závěr? Náš klient vyhrál společně s Komerční pojišťovnou první místo jako klientsky nejpřívětivější pojišťovna a druhé místo jako pojišťovací inovátor.
„Díky vzájemné důvěře, a především velmi systematické spolupráci jsme se společně s VISIBILITY dostali mezi významné hráče v oblasti životního pojištění na českém trhu.“ Jindřich Lenz, CEO a spoluzakladatel Mutumutu.
Největší výzva pro další rok? Jak oslovit širší segment klientů životního pojištění. Rozdíly v kvalitě životního pojištění jsou obrovské, především životní pojištění uzavíraná jako podmínka hypoték jsou svými parametry často úplně mimo slušné životní pojištění. Naším společným cílem s Mutumutu je naučit klienty poznat kvalitní pojištění a jeho hodnotu.
Ideální case pro Visibility. Nemyslíte?
#innovatingtogether