Inovátorský přístup se agentuře Visibility vyplácí a největší evropská AR kampaň kosmetické značky Avon se dočkala uznání i v odborných kruzích.
Kampaň byla součástí nejúspěšnějšího launche rtěnky na českém, obecně nertěnkovém trhu, a proběhla loni na podzim. Agentura Visibility Digital během ní připravila sadu virtuálních efektů, s jejichž pomocí a díky rozšířené realitě si uživatelé mohli “na vlastní kůži” vyzkoušet různé odstíny rtěnek z produktové řady 24H.Tvorbu kampaně podrobněji přiblížil dubnový článek na blogu Visibility.
Kampaň měla za úkol zlepšit známost značky a navýšit její prodeje primárně u skupiny mladších žen. „Dosažené zlepšení ve vnímání kvality našich produktů nás přesvědčilo o efektivitě využití augmented reality prvků v reklamě. Výsledný posun povědomí o značce Avon a pozitivní vliv na nákupní rozhodnutí nás doslova ohromil,” neskrýval nadšení Tony Nesterov, Head of Commercial Activations společnosti Avon.
Výkon kampaně ale neohromil jen zadavatele. „Bylo velkým oceněním naší práce, že si case study této kampaně vybrala mezi vzorové případy i společnost Meta,” upozornil zakladatel Visibility Vojtěch Foukal. Na konci listopadu se dozví, zda práce jeho agentury zaboduje i v každoroční soutěži Internet Effectiveness Awards, do jejíhož finále byla nominována v kategorii Mobilní aplikace.
Držme palce!