Na začátku letošního roku došlo ke změně ve vedení jedné z největších nezávislých online agentur Visibility. Po třinácti letech v jejím čele předává Vojtěch Foukal otěže firmy někdejšímu obchodnímu řediteli Robinu Stržínkovi, který se tak stává CEO společnosti. Vojtěch Foukal jako spolumajitel a doteď hlavní šéf se přesunul do role vedení strategických projektů v rámci Visibility. “Letos se bude jednat mimo jiné o rozjezd konzultační divize a dalšího rozvoje skupiny firem okolo Visibility. Primárním cílem tohoto uskupení je podpora konkurenceschopnosti českých firem při zvětšování zahraničního obratu,” popisuje své plány Foukal. Do skupiny firem patří například specialitsta na CRM systémy a email marketing, společnost Autoarti nebo reklamní agentura Adstart.
Robin Stržínek chce v agentuře udržet dosavadná trend a být největší nezávislou online mediální agenturou na českém trhu. ”Z produktového hlediska chceme dále rozvíjet kampaňová oddělení, stejně jako ostatní divize. Na konci loňského roku jsme získali certifikaci DV360 od Googlu a v letošním roce bych chtěl v ideálním případě získat certifikace i na všechny ostatní nástroje v rámci Google Marketing Platform,” vysvětluje nejbližší kroky Stržínek.
Pražská agentura Visibility vznikla v roce 2009 a stala se jedinou českou nezávislou agenturou, která vyvážila výkon, inovaci a udržitelnost pro klienty. V současné době realizuje Visibility kampaně na rychle rostoucích kanálech, jako jsou TikTok, Twitch, Snapchat, Reddit nebo třeba Spotify pro klienty jako je kosmetická společnost Avon, výrobce her Nintendo nebo developer JRD.