Jak informoval oborový server Médiář.cz, agenturu Visibility si pro správu svých PPC kampaní a SEO aktivit vybrala firma FADE.cz, autorizovaný prodejce značek jako Guess, Calvin Klein nebo Tommy Hilfiger.
Výběrového řízení se zúčastnily celkem tři agentury a podle Marka Chvátala z FADE.cz byla strategie navržená Visibility rozumná a udržitelná. “Zástupci agentury před nás v žádném případě nestavěli nějaké vzdušné zámky. V podání Visibility byla veškerá strategie i použité prostředky jasně vysvětlené, jednoduše zapojitelné a hlavně funkční,” popsal důvody výběru Chvátal.
Kromě eshopu provozuje FADE.cz také více než šest desítek kamenných prodejen na území České i Slovenské republiky, mezi nimi i několik v Pařížské, “nejluxusnější” pražské ulici, kde zastupuje značky jako Philipp Plein nebo Elisabetta Franchi. Je exkluzivním prodejcem výrobků Guess, jejichž je i dovozcem, dále značek jako Calvin Klein a Calvin Klein Underwear, nebo Marciano a také výhradním zástupcem firmy Tommy Hilfiger pro slovenský trh.
Aktuálně spravuje Visibility svému novému klientovi PPC kampaně na platformách Google, Sklik a Meta. Zároveň dohlíží na maximálně efektivní SEO a související volbu klíčových slov a jejich umístění na předních příčkách v nejpoužívanějších internetových vyhledávačích.
Visi miluje eshopy, eshopy milují Visi!
Výkonný ředitel agentury Robin Stržínek si spolupráce považuje už díky zaměření firmy. “Fashion je pro ecommerce ideálním produktem. Věřím, že spolupráce s FADE.cz bude výhodná pro obě strany, my rádi začleníme jejich světoznámé značky mezi námi spravované brandy a díky společným kampaním se klient dočká výrazného navýšení prodejů,” těší se Stržínek.
“Pro FADE.cz chceme budovat hlavně povědomí o značce, kde vidíme velké mezery. Zároveň ale budeme detailně pracovat se segmentací kampaní a ve feedech si budeme hrát se skladovostí produktů i jejich marží,” plánuje konkrétní kroky senior account manager Jakub Fröhlich. Právě eshopy, jejich propagace a potřebné optimalizace jsou jeho hlavní specializací.
Konkrétní znalosti a expertíza specialistů z Visibility byly také tím hlavním argumentem pro jejich vítězství v tendru. “Visibility jsme si vybrali kvůli jejich dlouholetým zkušenostem z oblasti ecommerce a realistickému uvažování o celém segmentu online podnikání. Osobně pak asi nejvíce oceňuji jejich schopnosti práce s daty, jejich analýzou i interpretací a související vysokou efektivitou nasazovaných kampaní,” dodal na vysvětlenou Chvátal.