Sedmá NEkonference se loni v říjnu věnovala problematice influencer marketingu. Jak poslední ročník hodnotí jeho organizátoři si můžete poslechnout v aktuálním #VISIcastu.

Adam Varyš a Viktor Raškovský navštěvují bakalářský obor Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy na institutu komunikačních studií a žurnalistiky, konkrétně komunikační studia se specializací na marketingovou komunikaci a PR. Studenti a přednášející této katedry jsou zakladatelé a členové spolku Markething, který organizuje řadu oborovou akcí, mezi nimi tradiční podzimní NEkonferenci.

Příležitost pro studenty i profesionály

Oba hosté aktuálního #VISIcastu se letos připravují na bakalářské zkoušky, čímž také skončí jejich zapojení do organizačního týmu připravujícího mimo jiné zmíněnou NEkonferenci. “Eventový tým vedemw rok a čtvrt. Poslední sedmý ročník NEkonference byl naší největší a nejúspěšnější akcí,” rekapitulují svojí činnost oba studenti. 

Jejich cílem bylo spojit vzdělávání a zábavu uchopitelnou formou prostřednictvím unikátní synergie zkušených lidí z oboru marketingu spolu s jeho studenty. “Hodně jsme se snažili, aby všechny přípravné činnosti měli na starosti studenti. NEkonference jim na oplátku nabízí unikátní prostor pro networking, protože i seniornější lidé jsou neustále na lovu studentů,” vysvětluje synergické možnosti dvojice studentů. 

VISIcast2

Jak na influencer marketing

Každý ročník NEkonference má svoje speciální téma. Na předposlední se řešila generace Z a umělá inteligence, tématem posledního ročníku byl influencer marketing. Proběhly dvě panelové diskuse, ta první se věnovala vývoji influencera a setkali se na ní noví i staří influenceři. Druhé diskuse, nazvané Autenticita k pronájmu v mezích zákona, se zúčastnili tři právní experti specializovaní pna oblast influencer marketingu. 

Vrcholem večera byla vědomostní soutěž nazvaná Co na to marketéři? Během ní se dvoučlenné týmy ze zapojených agentur, a to včetně Visibility, snažily uhádnout správné odpovědi z výzkumu, provedenému mezi stovkou mladých markeťáků. 

VISIcast

Kde potkat studenty?

Celá akce se připravovala půl roku, studenti prvního ročníku nastoupili měsíc před konferencí a organizátoři je zapojili dva týdny před termínem konání. Poslední NEkonference také měla  dvojnásobný budget oproti předchozímu ročníku a organizátoři si tak mohli dovolit silný partnerský line up. 

Mezi další akce pořádané spolkem Markething patří rychle připravitelné Markething Notifikace na aktuální témata, první proběhla ve spřáteleném Vedle.space o účasti Martina Mikyska alias Mikýře v soutěži Survivor. Na vzdělávání je zase zaměřen Markething Hackathon, kde mají přihlášení studenti pod vedením mentorů z předních marketingobých agentur vymýšlet kreativní koncept podle neziskového zadání. Vyhodnocení pak provádí porota složená nejen z lidí z NGO sektoru, ale i zkušených marketérů. 

Back to top