Milujete webovou analytiku tak moc, že s ní a stejně postiženými lidmi strávíte celou sobotu namísto cestování, rodiny či celodenního spánku? My ano. Proto jsme se zúčastnili Measurecampu.
Milujete webovou analytiku tak moc, že s ní a stejně postiženými lidmi strávíte celou sobotu namísto cestování, rodiny či celodenního spánku? My ano. A tak jsme se zúčastnili pražské verze MeasureCamp Prague. Také jsme pomohli zajistit afterparty, což byl pro většinu účastníků nejdůležitější sponzoring 🙂
Hlavním přínosem akce bylo setkání většiny lidí z oboru a formát prezentací skoro “všichni všem” výrazně podporoval workshopový formát. Pozitivní byla i velká otevřenost všech se podělit o reálná data z reálných projektů.
Potvrdilo se také, že většina témat, která řešíme napříč trhem, jsou podobná. A že naměřená realita je často jiná než slibované marketingové výsledky různých reklamních kanálů a médií. A proto je velmi přínosné se o realitu dělit.
Za hlavní témata akce a oboru považujeme:
- Sbírání dat umí kdekdo, ale vybrat jen ta důležitá, a nad nimi udělat závěr důležitý pro zlepšení “businessu”, umí málokdo
- Atribuční modely GA ve většině situací nic moc nepřinesou, navíc to kazí multi-device nespojená data
- Big data analytika agregovaná mimo GA je u velkých hráčů správnou cestou, všichni ji chtějí, ale málokdo je ochotný ji zaplatit
A malá fotoreportáž následuje.
Ti nejlepší rozumují a utíká jim časový limit:
Přednášeli chytří muži – Ondřej Tomas o offline geodatech:
Přednášely i chytré ženy – Lucie Šperková multikanálové analytice:
A fotografie z afterparty připravujeme …