VISIBILITY se jako jediná agentura v ČR zúčastnila první specializované konference na UAC v regionu střední a východní Evropy: AppHub Prague by Google.
UAC kampaně využívají AI pro propagaci mobilních aplikací
Universal App Campaigns (UAC) kampaně automatizují podporu aplikací s pomocí Google AI, která již poráží člověka i v komplexních hrách jako je Go. Strategií AI je je nalézt správné uživatele, ve správném rozpoložení napříč kanály. UAC umí dodávat jak instalace aplikací, tak i konverze uvnitř aplikací – například přechod na placený model, předplatné atd.
AppHub Prague: první konference o UAC ve střední a východní Evropě
Vývojářské firmy, inzerující klienti a jedna agentura z regionu CEE se sešli v prostoru nového coworkingu HubHub Na Příkopě 14.
V mixu marketingových kanálů pro podporu aplikací nehrál zatím Google prim, ale s UAC se situace postupně mění. Největší změnou při využití AI pro kampaně je přesun aktivit z detailní exekuce (klíčová slova, cílení, vylučování, placementy…) ke strategickému řízení (KPI). Investovaný čas se přesunuje do strategie a analytiky, což vyžaduje seniornější specialisty. Zároveň zbývá více času na kvalitu zážitku uživatelů s aplikací a přípravu kreativy.
VISIBILITY spolupracuje na UAC kampaních s top Google specialisty v Evropě
Během roku 2018 se výrazně zvýšil zájem ze strany klientů UAC vyzkoušet především ve srovnání s kampaněmi na Facebooku. Při návrhu strategie a optimalizaci výkonu kampaní pro naše klienty jsme v přímém kontaktu s evropskými Google specialisty pro UAC, kterých je zatím doslova pár.
Pokud máte zájem UAC vyzkoušet, tak nás kontaktujte na [email protected].
Téma UAC dále rozebíráme v těchto článcích:
Google Universal App Campaigns (UAC). O co jde? Jak začít?
P.S. Skvělá akce se neobejde bez skvělé afterparty. Díky @googlecz za skvělou akci v rámci @hubhubprague a @whitecircuscatering a @BugsysBarPrague za skvělou tečku nakonec. 🙂