Každé tři měsíce pořádá agentura Autoarti v multifunkčním prostoru Vedle.space na pražském Smíchově setkání dynamicky rostoucí komunity příznivců platformy HubSpot.
Akci HubSpot Meetup, jejíž další vydání je ve Vedle.space naplánováno na úterý 18. května od 14:30 hodin, navštěvují desítky lidí a Autoarti hodlá celý koncept dále rozvíjet. Nejen proto, že je jedním z nejrychleji rostoucích HubSpot partnerů ve střední a východní Evropě, ale zejména proto, že usiluje o vytvoření komunity uživatelů a příznivců HubSpotu.
Společnost Autoarti, která má přes deset let zkušeností, se specializuje na poskytování služeb v oblasti e-mailového marketingu, automatizace, implementace a migrace CRM systémů. V minulém roce se stala certifikovaným HubSpot Gold Solutions Partnerem, což ukazuje, že má prokazatelné úspěchy s používáním platformy HubSpot, která nabízí CRM řešení pro firmy všech velikostí.
Platforma HubSpot má nyní více než 167 000 zákazníků ve více než 120 zemích. Autoarti chtělo popularitu reflektovat, a proto na začátku letošního roku vytvořili vůbec první akci sdružující uživatele a nadšence HubSpotu v Čechách a na Slovensku. „Samotný HubSpot byl z akce natolik nadšený, že vyslal své zástupce, kteří na další setkání přiletí až z Dublinu,“ zmínil Lukáš Hertl, specialista na marketing a jeden ze členů Autoarti.
HubSpot Meetup dává prostor všem tématům
Hlavními tématy akce byla B2B automatizace, umělá inteligence a novinky z HubSpotu. Ty představil účastníkům skrze video call Federico Mazzoni, HubSpot Senior Solutions Engineer. Jak ale zmínil Lukáš, HubSpot Meetup má být zejména o jeho účastnících: „Naším cílem je dát účastníkům prostor pro jejich témata. Vyzýváme je, aby otevírali diskuze nebo si připravili vlastní prezentace. To se nám pomalu daří. Na minulé akci jeden z účastníků odprezentoval, jak si vyhrál s jednou z nabízených funkcí HubSpot CRM.“
V průběhu celé akce specialisté z Autoarti ochotně zodpověděli veškeré dotazy a poradili s konkrétními příklady postupů při zavádění platformy HubSpot do větších i menších podniků. Zájem vyvolala i prezentace zakladatele Autoarti Vojty Foukala, který shrnul úroveň a možnosti zapojení umělé inteligence v HubSpotu.
HubSpot jako jeden z průpníků v AI mezi CRM systémy
V oblasti umělé inteligence je HubSpot jedním z nejinovativnějších CRM systémů. Svou funkcí Chatspot.ai, která dokáže rešeršovat informace o potenciálních klientech, navrhovat e-maily na základě předešlé komunikace nebo generovat obrázky, navázal na boom kolem ChatGPT.
Velký důraz klade i na odstraňování duplicitních dat. Model vyhledávající duplicity pracuje se jmény kontaktů, jejich emailovými adresami, zemí původu odvozené z využívané IP adresy, telefonními čísly, poštovními adresami a jmény jednotlivých podniků. Na základě takto získaných dat porovnává jednotlivé objekty a vyhledává zbytečně zdvojené subjekty.
Důležitou roli hraje AI i při optimalizaci nasazovaného obsahu prostřednictvím tzv. adaptivního neboli přizpůsobivého testování. To umožňuje postupovat od jednoduchých A/B testů až k “mnohorukým banditům”. Systém nabízí také vhodná doporučení ohledně optimálních SEO úprav.
Mnoho AI platforem je už implementováno přímo do HubSpotu, i když lídři v oblasti tvorby obsahu zatím většinou integrováni nejsou. Spousta projektů, a to i těch nabízených v rámci HubSpot App Marketplace, se ale podle Vojtových zkušeností na módní vlně AI “jen veze”. Na závěr doporučil sledovat HubSpot akademii a HubSpot blog věnový využití umělé inteligence v marketingu.