Každé tři měsíce pořádá agentura Autoarti v multifunkčním prostoru Vedle.space na pražském Smíchově setkání dynamicky rostoucí komunity příznivců platformy HubSpot.
Akci HubSpot Meetup, jejíž další vydání je ve Vedle.space naplánováno na úterý 18. května od 14:30 hodin, navštěvují desítky lidí a Autoarti hodlá celý koncept dále rozvíjet. Nejen proto, že je jedním z nejrychleji rostoucích HubSpot partnerů ve střední a východní Evropě, ale zejména proto, že usiluje o vytvoření komunity uživatelů a příznivců HubSpotu.
Společnost Autoarti, která má přes deset let zkušeností, se specializuje na poskytování služeb v oblasti e-mailového marketingu, automatizace, implementace a migrace CRM systémů. V minulém roce se stala certifikovaným HubSpot Gold Solutions Partnerem, což ukazuje, že má prokazatelné úspěchy s používáním platformy HubSpot, která nabízí CRM řešení pro firmy všech velikostí.
Tým Autoarti na prvním HubSpot Meetupu.
Platforma HubSpot má nyní více než 167 000 zákazníků ve více než 120 zemích. Autoarti chtělo popularitu reflektovat, a proto na začátku letošního roku vytvořili vůbec první akci sdružující uživatele a nadšence HubSpotu v Čechách a na Slovensku. „Samotný HubSpot byl z akce natolik nadšený, že vyslal své zástupce, kteří na další setkání přiletí až z Dublinu,“ zmínil Lukáš Hertl, specialista na marketing a jeden ze členů Autoarti.
Hlavními tématy akce byla B2B automatizace, umělá inteligence a novinky z HubSpotu. Ty představil účastníkům skrze video call Federico Mazzoni, HubSpot Senior Solutions Engineer. Jak ale zmínil Lukáš, HubSpot Meetup má být zejména o jeho účastnících: „Naším cílem je dát účastníkům prostor pro jejich témata. Vyzýváme je, aby otevírali diskuze nebo si připravili vlastní prezentace. To se nám pomalu daří. Na minulé akci jeden z účastníků odprezentoval, jak si vyhrál s jednou z nabízených funkcí HubSpot CRM.“
V průběhu celé akce specialisté z Autoarti ochotně zodpověděli veškeré dotazy a poradili s konkrétními příklady postupů při zavádění platformy HubSpot do větších i menších podniků. Zájem vyvolala i prezentace zakladatele Autoarti Vojty Foukala, který shrnul úroveň a možnosti zapojení umělé inteligence v HubSpotu.
V oblasti umělé inteligence je HubSpot jedním z nejinovativnějších CRM systémů. Svou funkcí Chatspot.ai, která dokáže rešeršovat informace o potenciálních klientech, navrhovat e-maily na základě předešlé komunikace nebo generovat obrázky, navázal na boom kolem ChatGPT.
Vojtěch Foukal
Velký důraz klade i na odstraňování duplicitních dat. Model vyhledávající duplicity pracuje se jmény kontaktů, jejich emailovými adresami, zemí původu odvozené z využívané IP adresy, telefonními čísly, poštovními adresami a jmény jednotlivých podniků. Na základě takto získaných dat porovnává jednotlivé objekty a vyhledává zbytečně zdvojené subjekty.
Důležitou roli hraje AI i při optimalizaci nasazovaného obsahu prostřednictvím tzv. adaptivního neboli přizpůsobivého testování. To umožňuje postupovat od jednoduchých A/B testů až k “mnohorukým banditům”. Systém nabízí také vhodná doporučení ohledně optimálních SEO úprav.
Mnoho AI platforem je už implementováno přímo do HubSpotu, i když lídři v oblasti tvorby obsahu zatím většinou integrováni nejsou. Spousta projektů, a to i těch nabízených v rámci HubSpot App Marketplace, se ale podle Vojtových zkušeností na módní vlně AI “jen veze”. Na závěr doporučil sledovat HubSpot akademii a HubSpot blog věnový využití umělé inteligence v marketingu.
Pravidelný přístup k novinkám ze světa marketingu, pozvánkám na události a sem tam i k pár informacím ze světa samotné Visibility.
Online marketingová agentura Visibility Praha © 2025 VISIBILITY DIGITAL s.r.o.
Zásady zpracování osobních údajů