

Inzerce na Twitchi může zabrat, ale zařídit jí není lehké
Dubnový poVINNÝ VISIčtvrtek se věnoval primárně hernímu videoportálu Twitch a jeho potenciálu jako reklamní platformy.
Dubnový poVINNÝ VISIčtvrtek se věnoval primárně hernímu videoportálu Twitch a jeho potenciálu jako reklamní platformy.
Kampaňová specialistka Visibility rekapituluje své dlouholeté zkušenosti s nejefektivnějšími formami reklamy na nejdynamičtější platformě dneška.
Určitě už jste si při pohledu do Google Analytics všimli, že návštěvnost vašich webů v průběhu roku různě fluktuuje. Dokonce i v případě, že máte nastavenou SEO strategii a návštěvnost neustále přirozeně roste.
Jak informoval oborový server Médiář.cz, agenturu Visibility si pro správu svých PPC kampaní a SEO aktivit vybrala firma FADE.cz, autorizovaný prodejce značek jako Guess, Calvin Klein nebo Tommy Hilfiger.
Hostem pravidelného poVINNÉHO VISIčtvrtku byl Michal Weiss, vystupující v trojjedinné roli prodejce, poradce a správce R2B systému firmy Amazon.
Šestnáctého ročníku klání mladých reklamních dravců se Visibility zúčastnila nejen jako jeden z hlavních partnerů soutěže, ale také osobně. Robin Stržínek zasedl mezi porotce, zatímco Kateřina Jechová s Michailem Kuzmiščevem zkusili štěstí jako soutěžící.
Pravidelný přístup k novinkám ze světa marketingu, pozvánkám na události a sem tam i k pár informacím ze světa samotné Visibility.
Online marketingová agentura Visibility Praha © 2024 VISIBILITY DIGITAL s.r.o.
Zásady zpracování osobních údajů