Máte pocit, že váš webový obsah nepřináší očekávané výsledky a konverze? Naše content gap analýza odhalí mezery ve vašem obsahu a pomůže vám získat vyšší organickou návštěvnost. Díky hloubkové analýze konkurence vám pomůžeme najít klíčová slova na která je konkurence vidět ve vyhledávačích, ale váš web či eshop se na ně nezobrazuje.
Content gap analýza vám ukáže, jaké příležitosti v obsahu na svém webu zatím přehlížíte. Pomůže vám zjistit, co vaši konkurenti dělají lépe než vy a na základě toho je možné tvořit nový webový obsah. Díky tomu budete moci tvořit nový obsah, který má smysl a přináší výsledky. Získejte více návštěv, větší zájem o vaše služby a produkty i celkový náskok před konkurencí.
Získejte přehled o klíčových slovech a tématech, která přivádějí konkurenci návštěvnost, ale na vašem webu chybí. Analýza konkurence pomůže odhalit oblasti, kde můžete snadno získat nové zákazníky.
Zjistěte, jaká témata zajímají vaši cílovou skupinu. Díky content gap analýze vytvoříte konverzní obsah, který odpovídá potřebám vašich zákazníků a získáte nové návštěvníky na váš web.
Pomocí cílení na relevantní klíčová slova zvýšíte své šance ve vyhledávačích a získáte tak vyšší návštěvnost z neplaceného vyhledávání z vyhledávačů Google, Seznam a Bing.
Vylepšete obsah, který již na vašem webu existuje, ale nevyužívá svůj plný potenciál. Díky novým klíčovým slovům můžete aktualizovat textace stránek a získat vyšší návštěvnost.
Díky analýze pochopíte, kde má konkurence náskok a získáte obsahový plán jak ji postupně překonat. Cílenou tvorbou kvalitního obsahu získáte více vstupních stránek pro váš projekt.
Na základě přesných dat se můžete soustředit na to co vaši zákazníci hledají. Ušetřete čas i peníze a nechte si analýzu zpracovat od odborníků.
Každá analýza klíčových slov, kterou připravujeme, je navržena s ohledem na praktické využití. Náš cíl je, abyste věděli, na co se zaměřit a jak optimalizovat váš web pro dosažení lepších výsledků.
Pomůže najít klíčová slova a témata, která na vašem webu chybí, ale uživatelé je vyhledávají. Zároveň vám umožní porovnat váš obsah s konkurencí a odhalit oblasti, kde má konkurence náskok. Díky tomu získáte jasný pohled na co se zaměřit, abyste vylepšili svou pozici na trhu.
Zaměřením na klíčová slova spojená s různými fázemi nákupního procesu vám umožní lépe oslovit zákazníky v každé fázi jejich rozhodování při nákupu. Zároveň poskytne hlubší porozumění preferencím a potřebám vaší cílové skupiny.
Analýza odhalí klíčová slova s vysokým potenciálem, která mohou výrazně zlepšit vaši SEO strategii. Na základě mezer v obsahu vytvoříme obsahovou strategii, která bude přesně odpovídat potřebám vašich zákazníků.
Dokument vám ukáže, jak se váš brand propojuje s klíčovými slovy a jak můžete posílit svou online reputaci. Kromě toho pomůže optimalizovat strukturu a navigaci webu, aby uživatelé snadno našli obsah, který hledají.
Na content gap analýzu používáme nejmodernější SEO nástroje jako jsou Ahrefs, Marketing Miner či Collabim.
Content gap analýzu dodáme ve formátu Excel a bude doplněna o vizualizaci dat a grafy. Dokument nasdílíme na libovolné emaily pro váš team a vaše PPC specialisty. Při následné prezentaci vám navrhneme další možnou spolupráci.
Kontaktujte nás a domluvte si schůzku s našimi specialisty.
Head of SEO
oberpfalzer@visibility.cz
SEO specialista
vlnasova@visibility.cz
SEO specialista
cuova@visibility.cz
Napište nám zprávu a společně najdeme cestu, jak posunout váš web ve vyhledávačích na vyšší pozice.
Chcete rovnou zavolat?
Pravidelný přístup k novinkám ze světa marketingu, pozvánkám na události a sem tam i k pár informacím ze světa samotné Visibility.
Online marketingová agentura Visibility Praha © 2025 VISIBILITY DIGITAL s.r.o.
Zásady zpracování osobních údajů