Český prodejce a výrobce kompletního systému oplocení, pro domácnosti i firmy, společnost M&M Ploty, nabízí i celkové montáže.
Agentura Visibility zahájila spolupráci s klientem už v roce 2019. Hlavním požadavkem zadavatele byla tehdy podpora prodejů prostřednictvím eshopu společnosti M&M Ploty.
Pochopení klientova businessu
Společnost je aktivní po celém území České reoubliky, ale nejčastěji působí ve východních Čechách. Mezi hlavní výhody oceňované zákazníky patří široká skladová dostupnost uceleného sortimentu pro oplocení. Nejedná se tedy jen o samotné ploty, ale i o veškeré příslušenství a potřeby pro kompletní montáž pletiva.
Uživatelé tak naleznou vše potřebné na jednom místě včetně odborné asistence vyškoleného personálu. Velké množství produktů navíc firma sama vyrábí a může si tak dovolit konkurovat ostatním prodejcům i výhodnou cenou. Také proto je značka M&M Ploty v oboru stavebnictví již tradičně velice pozitivně vnímána jako spolehlivý a dlouholetý partner.
Cíle spolupráce s agenturou
- Propagace nejdůležitějších produktových kategorií eshopu
- Postupné zvyšování prodejů
Stanovení rozpočtu
Obchodní aktivity klienta jsou výrazně ovlivněny většími či menšími úseky sezóny závisejících na zájmu zákazníků i časovém rozvrhu stavebních prací. Proto se rozpočet kampaně z počátku nastavil konzervativněji a až po odladění hlavní části produktových kampaní se navýšil. Výše rozpočtu se dynamicky mění podle aktuálních potřeb kampaní, klienta a také zmiňovaných sezónních vlivů.
Jak postupovalo Visibility
Při komunikaci jsme se soustředili na vyzdvižení nabídky kompletního sortimentu, skladovosti, ceny a v neposlední řadě důvěryhodnost značky klienta. V kampaňovém mixu se tyto faktory promítly silným zastoupením standardních kampaní ve vyhledávání. P-Max kampaně jsou však aktuálně jádrem výkonu.
Zde jsme také ve větší míře zapojili automatizaci a specifické, vysoce relevantní vyhledávací dotazy. Tato část se bude nyní významně rozšiřovat. Klíčem k úspěchu kampaně bylo mimo jiné i specifické nastavení GEO cílení, které probíhalo hlavně v počátcích a ladící fázi kampaní. Výsledky nás vedly k rozšíření inzerce o Bing a v roce 2024 o o Metu. Na těchto platformách se dosahuje dobrého výkonu, který aktuálně stále roste.
Výsledky kampaní
Při porovnání hlavní sezóny roku 2024 s rokem 2023 se dá říci, že předchozí roky byly více o efektivitě. Aktuálně bylo naším cílem především přivést vyšší objem tržeb, při udržení rozumné ziskovosti. To se stále daří.
Eshop
✔️ Nárůst transakcí o 17 %
✔️ Nárůst počtu konverzí při zachování ziskovosti o 20 %
Závěr
Konkurence je v oboru stavebnictví a eshopů velice aktivní. Podařilo se nám však dobře využít klíčových předností a unikátních výhod, která klient svým zákazníkům posyktuje. Stejně tak se nám podařilo najít správný kampaňový set a směr, jímž mohou kampaně dále efektivně růst. Naše vzájemná spolupráce stále úspěšně pokračuje a bude se nadále rozšiřovat.