Blog

Nejnovější příspěvky

IMG 2991
VISIBILITY
Petr Barot

Co ocení Gen Z? Kulturní relevanci!

Tradičně poVINNÝ VISIčtvrtek, který pro své klienty pravidelně pořádá agentura Visibility, se v říjnu zaměřil na nejmladší spotřebitelskou generaci Z a její vztah k influencer marketingu.

Přečíst »
Nekonference24 perex
Internetová reklama
Jan Brychta

Jak Gen Z vnímá influencery?

Agentura Visibility podpořila sedmý ročník NEkonference, věnující se vztahu nejmladší zákaznické skupiny a influencer marketingu. Který influencer je nejkontroverznější a kdo si účtuje nejvíc?

Přečíst »
Screenshot 2024 10 22 at 3.15.54
Novinky
Jan Brychta

Visibility pomohlo zažít Arbesák jinak!

Zájemce o kulturní i jiný život Prahy 5 oslovil na konci září již čtvrtý ročník akce Zažít město jinak, do které svou nabídkou přispěla i marketingová agentura Visibility Digital se svým eventovým prostorem a nahrávacím studiem Vedle.space.

Přečíst »
VISIctvrtek audioreklama
Content Marketing
Petr Barot

Audioreklama a internet jako výhodná symbióza

Pravidelný #VISIčtvrtek, který pro zájemce z řad odborné veřejnosti pořádá pražská agentura Visibility, se po prázdninové pauze vrátil v lehce pozměněném formátu a nad budoucností audioreklamy se zamysleli hned tři přednášející.

Přečíst »
mobile tree music structure woman photo 1242888 pxhere.com
Facebook
Jan Brychta

Jak být atraktivní na sociálních sítích i v roce 2024?

Zaujmout uživatele sociálních sítí a udržet si jejich pozornost i v roce 2024 je sice možné třeba pomocí šikovného kopírování nejžhavějších marketingových trendů, ale z dlouhodobého hlediska se jako efektivnější postup jeví důkladné vytěžení dostupných znalostí o aktuálních preferencích jednotlivých skupin vašich zákazníků.

Přečíst »