Včera proběhl druhý ročník největší konference zaměřené na PPC kampaně a výkonnostní marketing – Performance 2020. Konference se zúčastnilo přes 130 lidí z oboru a nechyběli jsme ani my.
Ondřej Ilinčev – ILINČEV s.r.o.
Programem nás provázel Petr Šimůnek, šéfredaktor časopisu Forbes. Jako první vystoupil Ondřej Ilinčev s přednáškou na téma „Aby vaše vstupní stránky nebyly zároveň výstupní“. Mluvil o tom, jak je důležité poslouchat klienty a zohledňovat na webových stránkách jejich textace. Dotkl se ale i toho, jak začít s úpravou webových stránek tak, aby byly pro uživatele co nejrelevantnější.
Mark Irvine – WordStream
Po českém rozjezdu jsme pokračovali s Markem Irvinem ze společnosti WordStream. Marek se zaměřil na propojení vyhledávání a sociálních sítí. Při srovnání výkonnostních KPI ve většině případech vychází FB Ads hůř a rozhodnutí managementu, zda s kampaněmi pokračovat, vypadá jasně. To je ale podle Irvina chyba. Moc hezky ukázal, co se stane po vypnutí facebookových kampaní s vyhledáváním, hledáním některých frází a konverzním poměrem. Výborným tipem pro pokročilejší optimalizace je pak kombinace remarketingových publik ze sociálních sítí a jejich využití ve vyhledávání.
Hanka Zachová – Glami
Po přestávce vystoupila Hanka Zachová, bývalá konzultantka Googlu, která nyní pracuje ve společnosti Glami. Jejím tématem byl „Brandový dluh“. U start-upů jsou možné dva typy komunikace brandu. „Buď „něco“ zkusíme, uvidíme, jak to bude fungovat a pak to doladíme, nebo to uděláme od základu správně,” prozradila nám Hanka. Ta také doporučuje se zaměřit na budování brandu v dlouhodobém horizontu a je přesvědčena, že „krátkodobé kampaně odvádí pozornost od dlouhodobých.“
Josef Hlaváček – Facebook
Hned po Hance vystoupil Pepa Hlaváček z Facebooku. Začal chvilkou z historie a pokračoval přednáškou „Jak na zajímavá videa.“ Už asi víme, že nejdůležitější jsou první 3 sekundy. Jakmile uživatele nezaujmeme a nesdělíme mu to nejdůležitější, odchází.
A pak přišla na řadu krásná část dne, oběd. 🙂
Warren Knight – Think Digital First
Jakmile jsme na obědě nabrali energii, byli jsme připraveni na odpolední přednášky. Na řadu přišel Warren Knight. Jeho úžasná energie a optimismus byly silnější než obsah přednášky. Mluvil o cestě zákazníka, rozdal knihy, zatančil a byl pryč.
Dominik Wöber a Andy Taylor
V sérii zahraničních řečníků vystoupili také Dominik Wöber a Andy Talor. Dominik se věnoval mobilům, rychlosti načítání a AMP. Andy z Merkle se zaměřil na Google My Business, Local Inventory Ads – službu Googlu, která však v ČR zatím není dostupná.
Mariia Bocheva a Petra Pacáková
Po druhé přestávce se na pódiu objevily také ženy, a to Mariia Bocheva z OWOXu a Petra Pacáková z Acomwaru.
Celá akce byla dobře zorganizovaná, umístěná do krásných prostorů a plná zajímavých přednášek. Velmi jsem ocenila energy drinky na stolech. 🙂 Díky organizátorům! Budeme se těšit na další ročník.