18:00-20:00
VEDLE Space, Štefánikova 43a, Praha
Na listopadovém VISIčtvrtku se zaměříme na praktické příklady a case study, které ukazují úskalí a příležitosti spolupráce s influencery.
Probereme, jaké chyby mohou značky udělat, a jak se jim vyhnout. Na příkladech z praxe, jako je Avon kauza s influencerem, kde si ukážeme jak si nenechat ukradnout svůj brand.
Budeme se věnovat i důležitosti správné kreativity a plánování – jak poznat, kdy je obsah relevantní, a kdy se trendy přesouvají jinam. Přiblížíme vám, jak by měl vypadat obsah, který drží krok s trendy, a nahlédneme do nástrojů, jako je ADS Library, abychom pochopili, jak kampaně skutečně fungují.
Dozvíte se, jak v online kampaních kombinovat kreativitu a spolupráci s influencery způsobem, který přináší výsledky, a ne problémy.
Večerem vás provede: David Kotrč, Head of Campaigns ve Visibility