Ve VISIBILITY pořádáme každý měsíc Povinné VISIčtvrtky, na kterých vybraní řečníci prezentují své zkušenosti nejen z marketingového světa. Prezentujícím posledního VISIčtvrtku byl Marek Adamec, seniorní konzultant výkonnostní reklamy z Skliku. Marek má za sebou dlouholeté zkušenosti a jeho prezentace byla nabitá praktickými tipy pro práci s Sklik kampaněmi. V případě, že jste se nezúčastnili Povinného VISIčtvrtku, přinášíme vám několik vybraných tipů.
1. TIP: Hromadný import struktury produktových inzerátů
Ten je primárně určen pro střední a větší e-shopy, které tráví s vytvářením produktových inzerátů mnoho času. Hromadný import vám ušetří čas a poskytuje možnost podrobnějšího rozpracování struktury produktových inzerátů. Postup vytvořil Markův kolega, Sklik konzultant Tomáš Hanzlík. Článek s celým návodem pro vás připravujeme.
2. TIP: Pracujte s klíčovými slovy efektivně
Návrh klíčových slov, který najdete v horní liště „Nástroje“, nabízí možnost zanalyzování vámi nakopírovaných slov (v obrázku níže). Stačí tedy vložit slova, vybrat Stáhnout do souboru –> Vybraná slova. Ve staženém přehledu lze shlédnout statistiky hledání jednotlivých klíčových slov za posledních 12 měsíců, průměrnou cenu za proklik či procentuálně vyjádřenou míru konkurence.
3. TIP: Cílení při obsahových kampaních
Prostřednictvím „Retargetingových publik“ lze zjistit, do jakých zájmových skupin patří uživatelé, kteří si prohlíželi váš web nebo na něj konvertovali. Stačí prokliknout vybraný Retargetingový seznam či kombinaci, jako je uvedeno na screenu níže. Zobrazí se tabulka s uživateli podle zájmů či pohlaví.
4. TIP: Obsahové sítě a cílení na klíčová slova
Marek doporučuje vytvářet speciální kampaň na klíčová slova a sestavy strukturovat dle jednotlivých úzce společných témat, jako je uvedeno na obrázku.
Marek dále ve své prezentaci kladl důraz na mobilní kampaně a jejich vyhodnocování, na zvýšení zásahu na Zboží.cz nebo také na automatická pravidla. Prezentaci z VISIčtvrtku o Sklik kampaních si lze stáhnout zde.
Podobné příspěvky
Vyzkoušejte jednoduchý trik, jak zlevnit předvánoční kampaně až o třetinu!
Před vánočními svátky se s různými doporučeními ohledně nastavení online kampaní, která reflektují stále vyšší ceny reklam, doslova roztrhl pomyslný pytel. My pro vás z toho “pytle” vylovili malý dárek…