Mobilní telefon odložit a zapnout mode: divočina smyslů
Jen klidný život může být zároveň i produktivní – dalo by se číst mezi řádky pravidel, které pro naši senior copywriterku Katku Kang vymezují ideální hrací – pracovní pole. Během víkendu jsme si povídaly o ranní rutině, zdrojích pracovního stresu...
Z deníčku pravopisného hnidopicha – 1. díl
Zkušenosti copywriterky, korektorky a přiznávám, že i vlastní zapomnětlivost, mě dovedly k vytvoření kouzelného souboru. Takového, který mi v mžiku díky zkratce Ctrl+F efektivně pomáhá jak se syntaktickou výstavbou textu, tak i mnohem častěji...
Připravujete nový web? Nezapomeňte na tyto 4 kroky
Tvorba webové stránky v této době již nemusí být komplikovaná jako bývala kdysi. Pokud nechcete mít velký web se stovkami stránek, dá se vytvořit poměrně jednoduše, i svépomocí. Existuje množství nástrojů nebo softwarů, které víceméně “nakódují ” web za...
See Think Do Care – zjednoduší každý marketingový projekt
Plánování je jednou z klíčových fází jakéhokoliv marketingového projektu. Navrhnout plán, který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zákazníka může být mnohem jednodušší, pokud použijete správný postup. Chcete-li při plánování myslet na vše od cílů, cílové skupiny přes...
Publikační plán na Facebook levou zadní
Když bloumáte po Facebooku, napadlo vás někdy, jakým způsobem příspěvky vznikají? Kolik práce za tím stojí a jak nad tím přemýšlet, aby to fungovalo? K tomu právě slouží publikační plán.
A jak to dělám já? Mně to tvoření jde většinou nějak samo. Otevřu si Google,...