Publikační plán na Facebook levou zadní
Když bloumáte po Facebooku, napadlo vás někdy, jakým způsobem příspěvky vznikají? Kolik práce za tím stojí a jak nad tím přemýšlet, aby to fungovalo? K tomu právě slouží publikační plán.
A jak to dělám já? Mně to tvoření jde většinou nějak samo. Otevřu si Google,...
Jak sociální sítě změnily průběh krizové události
Berlínský útok očima Lenky a sociálních sítí
Tenhle článek jsem nijak neplánovala. Jsou ale tři ráno a berlínský útok mě nutí vzít do ruky papír a tužku. Když jsem totiž po pěti hodinách nonstop hltání Facebooku a Twitteru odložila mobil, došlo mi, jak...
Po kém on je? Aneb jak pracovat s trendem víc než jiní
REALTIME MARKETING
Letošní Pokémánie se v marketingu nevyhnula ani těm nejzarputilejším ignorantům. Agentury i značky se probraly ze svého poklidného letního spánku a jako mávnutím pokébalu se začaly předhánět, kdo se sveze na vlně tohoto trendu jako první....