Instagram: Vyzkoušejte si horké novinky
Také máte pocit, že se do toho tvůrci Instagramu v poslední době pořádně opřeli? S příchodem nového roku se na nás valí jedna novinka za druhou. No, co se dá dělat, čísla hovoří jasně – oblíbenost Instagramu letí nahoru jak neřízená...
Content Marketing Email Marketing Facebook Google Internetová reklama PPC reklama SEO blog Sociální sítě Webová analytika
Jak vyhodnocovat aktivity podle modelu See Think Do Care?
See Think Do Care je marketingový model, který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zákazníka. Již jsme jej představili v předchozím článku. Pokud jste si jej přečetli, tak už víte, jak funguje a jak si ho vytvořit. V dnešním článku se budeme věnovat tomu,...
See Think Do Care – zjednoduší každý marketingový projekt
Plánování je jednou z klíčových fází jakéhokoliv marketingového projektu. Navrhnout plán, který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zákazníka může být mnohem jednodušší, pokud použijete správný postup. Chcete-li při plánování myslet na vše od cílů, cílové skupiny přes...
Content Marketing Facebook Internetová reklama PPC reklama Sociální sítě Videoblog VISIBILITY Webová analytika
Nepodceňujte persony
Persony jako součást každé marketingové strategie
V rámci online marketingu i my ve Visibility připravujeme persony. Součástí každé on-line marketingové strategie je vypracovat persony, které identifikují vaše cílové publikum, tedy lidí, kteří se v něm nacházejí....
Největší marketingové mýty
Jaké největší marketingové mýty znáte? Přečtěte si odpovědi předních marketérů doplněné o náš komentář.
Internet je plný zaručených rad, mnohé z nich jsou ověřené a správné, avšak ještě více z nich se nezakládá na ověřených skutečnostech. Lidé jim mnohou...