Mediální plánování – 1. díl
Měl jsem to „štěstí“, že jsem ještě zažil – nyní již přežitý – dřívější proces nákupu reklamy. Psal se rok 2008 a vše bylo především o vztahu inzerenta s account managerem vydavatelství.
2. 11. 2021autor Petr MarešGoogle Internetová reklama Konference VISIBILITY Ze života VISIBILITY digital
VISIBILITY Innovation Lab 2021
Minulý čtvrtek proběhl privátní event Visibility Innovation Lab pro největší zadavatele reklamy, na které se CMO’s těch nejvěhlasnějších brandů naučili jak optimalizovat frekvenci v omnichannel prostředí, ale také jak řídit náklady za zásah s Google...
Marketingové trendy 2021 – letní edice
Velcí budou ještě větší a efektivnější. Umělá inteligence (Artificial Intelligence). Integrace a automatizace marketingu. Změny ve sledování uživatelů. Nekonečný souboj programatiky vs “postaru”.
Artificial Intelligence – dobrý sluha, špatný pán
Čím jste...
Instagram: Vyzkoušejte si horké novinky
Také máte pocit, že se do toho tvůrci Instagramu v poslední době pořádně opřeli? S příchodem nového roku se na nás valí jedna novinka za druhou. No, co se dá dělat, čísla hovoří jasně – oblíbenost Instagramu letí nahoru jak neřízená...
See Think Do Care – zjednoduší každý marketingový projekt
Plánování je jednou z klíčových fází jakéhokoliv marketingového projektu. Navrhnout plán, který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zákazníka může být mnohem jednodušší, pokud použijete správný postup. Chcete-li při plánování myslet na vše od cílů, cílové skupiny přes...
Největší marketingové mýty
Jaké největší marketingové mýty znáte? Přečtěte si odpovědi předních marketérů doplněné o náš komentář.
Internet je plný zaručených rad, mnohé z nich jsou ověřené a správné, avšak ještě více z nich se nezakládá na ověřených skutečnostech. Lidé jim mnohou...