Algoritmy sociálních sítí: Jak fungují a jak je využít ve svůj prospěch.
Sociální sítě nejsou náhoda. To, co vidíte na svém feedu, je pečlivě vybraný mix obsahu, který vám má zaručit jedno: abyste na síti strávili co nejvíce času.
7 pravidel, jak vytvořit obsah, který prodává – Tajemství úspěchu top marketérů
V dnešní přeplněné online době je obtížné prorazit – ale není to nemožné! Stačí znát pár klíčových pravidel, která vám pomůžou proměnit sledující na platící zákazníky. 💸 Připravili jsme pro vás shrnutí toho nejlepšího, co doporučují špičkoví marketéři.
Proč většina značek selhává na Instagramu a jak se tomu vyhnout
Přinášíme přehled nejčastějších důvodů, proč značky na Instagramu selhávají, a zároveň praktické tipy, jak tyto výzvy úspěšně zvládnout.
Na co se připravit u COOKIES v roce 2022
Název cookie (v překladu sušenka) vymyslel v roce 1984 geniální programátor Lou Montulli. Kromě toho vymyslel také animovaný GIF a obecně velmi ovlivnil celou digitální budoucnost.
Internetová reklama Content Marketing Konference Realtime Marketing Reklamní kampaně Ze života VISIBILITY digital
Proč vyrazit na Web Summit?
Web Summit je označován za největší technologickou konferenci v Evropě, která se koná od roku 2009. Během prvních let byl jejím dějištěm Dublin, v září roku 2015 její spoluzakladatel Paddy Cosgrave změnil místo setkání. Od roku 2016 je jím Lisabon.
Jak jsme desetinásobně zvýšili prodej pojištění Mutumutu
Od našeho klienta Mutumutu jsme dostali zadání na vytvoření takového mediaplánu pro Q1 2021, který by znásobil výsledky prodeje životního pojištění oproti stejnému období roku 2020. V čem byla výzva ideální právě pro VISIBILITY a jak jedna z našich...
Google Data Studio – 2. část
V prvním díle jsme si představili službu Google Data Studio a vysvětlili, proč je pro každého PPC specialistu či marketéra nepostradatelná. Dále jsme se podívali na základní přehled funkcí. Nyní se na Google Data Studio podíváme trochu podrobněji. V rychlosti si...
5 důvodů proč má smysl tvořit brandové kampaně ve vyhledávání?
Možná i vy jste se někdy setkali u klienta s přesvědčením: “Nechceme dělat vyhledávací brandové kampaně. V přirozených výsledcích jsme na prvním místě a bylo by to zbytečné plýtvání rozpočtu!”.
Rádi bychom tento názor vyvrátili pár argumenty....
Marketingové trendy 2021 – letní edice
Velcí budou ještě větší a efektivnější. Umělá inteligence (Artificial Intelligence). Integrace a automatizace marketingu. Změny ve sledování uživatelů. Nekonečný souboj programatiky vs “postaru”.
Artificial Intelligence – dobrý sluha, špatný pán
Čím jste...
Místní (lokální) kampaně Google Ads
Místní kampaně jsou novým typem kampaní v Google Ads, které se v České republice začaly objevovat okolo května roku 2020. Často jsou nazývány “Lokálními kampaněmi”, což vychází z anglického názvu “Local Campaigns”.
Primárním cílem těchto kampaní je...