Začněte pracovat s Data Studiem – 1. část
Reportování dat je důležitou součástí práce každého PPC specialisty. Nejlepším způsobem, jak si reportování usnadnit a ušetřit tak drahocenný čas, je reporty automatizovat. Dnes vám představíme jeden z nástrojů, který ve Visibility používáme již několik měsíců –...
Insta Stories: Revoluce v reklamě na sociálních sítích?
Poté co se používání Insta Stories stalo běžnou záležitostí, čas strávený uživateli na této sociální sítí se téměř zdvojnásobil. A to samozřejmě nabízí prostor pro kreativní řešení v rámci reklamních kampaní.
Insta Stories jsou všude
Interakce mezi lidmi na...
3 zabijácké tipy pro lepší Facebook ads
Reklamy na Facebooku v posledních několika letech dokázaly, že jsou vynikající cestou k zákazníkům a dokáží výrazně ovlivnit váš business. Pokud plánujete zapojení Facebook ads do vaší marketingové strategie, ujistěte se, že optimalizujete reklamy tak, abyste...
Backstage IG feedu: Náhľad do tvorby obsahu
V online svete momentálne patrí Instagram snáď medzi najpríťažlivejšie siete. Aspoň pre milovníkov krásnych fotiek, obrázkov a videí :). Za tvorbou obsahu je toho dnes ale viac ako len fotka z mobilu.
Ukotvite ideu do reality
Čo si budeme nahovárať firemný...
Jak přepnout Atribuční model v AdWords?
V roce 2018 přišel Google se „třema áčkama“, což není žádný nový autobazar, nýbrž témata, na které by se měli v kampaních zaměřit PPC specialisti. A to Atribuce, Audience a Automatizace. V tomto článku se stručně podíváme na Atribuci, jaké má modely, podle čeho si...
Jak začít s Instagramem pro firmy?
Po velkém boomu Facebooku, kdy kdo neměl účet na této sociální síti, jako by nebyl a nežil, se skoro zdálo, že žádná jiná síť už nemá v tak tvrdé konkurenci šanci. Zkoušel to Snapchat, zuby nehty se držel a drží Twitter. Není tedy divu, že ani Instagramu mnozí...
Instagram: Vyzkoušejte si horké novinky
Také máte pocit, že se do toho tvůrci Instagramu v poslední době pořádně opřeli? S příchodem nového roku se na nás valí jedna novinka za druhou. No, co se dá dělat, čísla hovoří jasně – oblíbenost Instagramu letí nahoru jak neřízená...
Content Marketing Email Marketing Facebook Google Internetová reklama PPC reklama SEO blog Sociální sítě Webová analytika
Jak vyhodnocovat aktivity podle modelu See Think Do Care?
See Think Do Care je marketingový model, který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zákazníka. Již jsme jej představili v předchozím článku. Pokud jste si jej přečetli, tak už víte, jak funguje a jak si ho vytvořit. V dnešním článku se budeme věnovat tomu,...
See Think Do Care – zjednoduší každý marketingový projekt
Plánování je jednou z klíčových fází jakéhokoliv marketingového projektu. Navrhnout plán, který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zákazníka může být mnohem jednodušší, pokud použijete správný postup. Chcete-li při plánování myslet na vše od cílů, cílové skupiny přes...
Content Marketing Facebook Internetová reklama PPC reklama Sociální sítě Videoblog VISIBILITY Webová analytika
Nepodceňujte persony
Persony jako součást každé marketingové strategie
V rámci online marketingu i my ve Visibility připravujeme persony. Součástí každé on-line marketingové strategie je vypracovat persony, které identifikují vaše cílové publikum, tedy lidí, kteří se v něm nacházejí....