SEO a PPC: O čem to je, kolik stojí a kterou cestou jít?
Jedním z cílů marketingu je, aby se vaše stránka zobrazovala na předních místech ve výsledcích vyhledávání. Existují dvě základní cesty, které se ovšem doporučuje používat dohromady, máme na mysli “organické” SEO (Search Engine Optimization/Optimalizace pro vyhledávače)...
Google Data Studio – 2. část
V prvním díle jsme si představili službu Google Data Studio a vysvětlili, proč je pro každého PPC specialistu či marketéra nepostradatelná. Dále jsme se podívali na základní přehled funkcí. Nyní se na Google Data Studio podíváme trochu podrobněji. V rychlosti si...
Místní (lokální) kampaně Google Ads
Místní kampaně jsou novým typem kampaní v Google Ads, které se v České republice začaly objevovat okolo května roku 2020. Často jsou nazývány “Lokálními kampaněmi”, což vychází z anglického názvu “Local Campaigns”.
Primárním cílem těchto kampaní je...
PPC Restart 2020
PPC Restart 2020 – jedna z nejočekávanějších akcí online marketingu letošního roku proběhla 1. 10. 2020 v Divadle pod Palmovkou a VISI samozřejmě nemohla chybět.
Čeho se letos týkala a jaké zajímavé novinky jsme se dozvěděli si pojďme...
Jak inzerovat ve vyhledávači BING
Mnoho z vás si jistě nějakou dobu pohrávalo s myšlenkou inzerce ve vyhledávání na Bingu. Ne vždy se však tento krok podařilo dotáhnout do zdárného konce. Pojďme si tedy říct PROČ a hlavně JAK jednoduše inzerovat v Bingu.
Začneme otázkou PROČ?
Samotným...
Je budoucnost PPCčkařů ohrožena?
V poslední době čím dál častěji slyšíme o automatizaci v PPC kampaních. Google prosazuje automatické a poloautomatické kampaně na školeních, konferencích i workshopech. To jsou RDA, RSA, DSA kampaně nebo auto bidding. V Google Ads najdeme...
Google Universal App Campaigns (UAC). O co jde? Jak začít?
Automatizace výkonnostních kampaní je téma, o kterém se mluví již několik let. Příkladem téměř plné automatizace jsou v tuto chvíli především kampaně pro podporu mobilních aplikací tzv. universal app campaign (UAC) od Googlu. Tento článek má za cíl v krátkosti...
Jak na hromadný import produktových inzerátů?
Tentokrát přinášíme praktický TIP pro všechny správce rozsáhlých e-shopových produktových kampaní. Je jím hromadný import produktových inzerátů do systému Sklik. Nejenže vám tento import usnadní a urychlí tvorbu kampaní, ještě díky němu budete mít navíc v produktových...
Performance 2020: Největší událost roku pro PPCčkaře
Včera proběhl druhý ročník největší konference zaměřené na PPC kampaně a výkonnostní marketing – Performance 2020. Konference se zúčastnilo přes 130 lidí z oboru a nechyběli jsme ani my.
Ondřej Ilinčev – ILINČEV s.r.o.
Programem nás provázel Petr Šimůnek,...
Začněte pracovat s Data Studiem – 1. část
Reportování dat je důležitou součástí práce každého PPC specialisty. Nejlepším způsobem, jak si reportování usnadnit a ušetřit tak drahocenný čas, je reporty automatizovat. Dnes vám představíme jeden z nástrojů, který ve Visibility používáme již několik měsíců –...