Mediální plánování – 1. díl
Měl jsem to „štěstí“, že jsem ještě zažil – nyní již přežitý – dřívější proces nákupu reklamy. Psal se rok 2008 a vše bylo především o vztahu inzerenta s account managerem vydavatelství.
Co vám může přinést využívání RTB v online strategii
Znáte RTB? Pokud ne, přinášíme vám rozhovor s Jolanou Berkovou.
VISIBILITY DIGITAL spolupracuje s Jolana Berková, která je oficiální Google trenérkou v Česku na službu Display & Video 360. V roce 2018 se DoubleClick Bid Manager změnil na Platformu...
Je budoucnost PPCčkařů ohrožena?
V poslední době čím dál častěji slyšíme o automatizaci v PPC kampaních. Google prosazuje automatické a poloautomatické kampaně na školeních, konferencích i workshopech. To jsou RDA, RSA, DSA kampaně nebo auto bidding. V Google Ads najdeme...
Co je to dynamický remarketing?
Znáte to? Zobrazil se vám banner s produkty, které jste si nedávno prohlíželi na webu, ale neobjednali jste si je. Jak je to možné? Virus v počítači? Určitě Ne. Jde o dynamický remarketing v obsahové síti reklamního systému Google AdWords nebo Skliku....
Performance 2020: Největší událost roku pro PPCčkaře
Včera proběhl druhý ročník největší konference zaměřené na PPC kampaně a výkonnostní marketing – Performance 2020. Konference se zúčastnilo přes 130 lidí z oboru a nechyběli jsme ani my.
Ondřej Ilinčev – ILINČEV s.r.o.
Programem nás provázel Petr Šimůnek,...
Jarní úklid v PPC kampaních
Konečně je tady jaro, alergikům začíná sezóna a pro mě to znamená pořádný jarní úklid. Nejde jen o uklízení, ale o rituál očisty. 🙂 Hezky od základu si vše protřídit a zbavit se starých kostlivců. Udělejme si takový jarní úklid i v našich...
Vánoce se blíží, aneb připravte své kampaně včas
Přeplněné nákupní centra, kupování dárků na poslední chvíli a místo předvánoční pohody, předvánoční stres…takto přesně vypadá můj každý rok před Vánocemi. Většina uživatelů to má ale trochu jinak. Sezóna kupování dárků začíná pozvolna a mnohem dřív. Google nám...