Statistika, na kterou myslete, než zavelíte „Vypnout kampaně!“
Na byznysovém nebi vykoukly první mráčky a spousta firem v předzvěsti brzdící globální ekonomiky začala sesekávat marketingové rozpočty. 🪓 Odvážlivci dokonce sáhli po okamžitém vypnutí vyhledávacích a obsahových kampaní, aby získali čas navíc. Jaké vedlejší...
Začněte pracovat s Data Studiem – 1. část
Reportování dat je důležitou součástí práce každého PPC specialisty. Nejlepším způsobem, jak si reportování usnadnit a ušetřit tak drahocenný čas, je reporty automatizovat. Dnes vám představíme jeden z nástrojů, který ve Visibility používáme již několik měsíců –...
Největší marketingové mýty
Jaké největší marketingové mýty znáte? Přečtěte si odpovědi předních marketérů doplněné o náš komentář.
Internet je plný zaručených rad, mnohé z nich jsou ověřené a správné, avšak ještě více z nich se nezakládá na ověřených skutečnostech. Lidé jim mnohou...