Jak oprášit staré články na blogu pro lepší SEO
Mohou být staré blogové články účinným nástrojem jak na stránku přivést návštěvnost? No ano! Stačí drobná editace, osvěžení obsahu a i několik let staré blogové příspěvky mohou být zase relevantním nástrojem, který podpoří SEO celého webu. Lehká aktualizace...
SEO a PPC: O čem to je, kolik stojí a kterou cestou jít?
Jedním z cílů marketingu je, aby se vaše stránka zobrazovala na předních místech ve výsledcích vyhledávání. Existují dvě základní cesty, které se ovšem doporučuje používat dohromady, máme na mysli “organické” SEO (Search Engine Optimization/Optimalizace pro vyhledávače)...
SEO trendy v rychlosti
Blíží se upřednostňování rychlých webů na první stránce v Google. Že tohle není žádná novinka? Ale je, pokud se podíváme na čísla tržeb Google Search, která válcují tržby z GDN (Display) a povšimneme si také, jak Amazon v USA šlape Googlu neodbytně na paty.
Pronájem e-shopu vs. obchod na míru z pohledu SEO
Když propadnete touze podnikat na internetu, musíte promyslet dost věcí. Kromě jiného i to, jak zajistit, aby váš e-shop byl dohledatelný ve vyhledávačích. V tomto článku se tedy zaměříme na výhody a nevýhodye-shopových řešení s ohledem na SEO a finanční...
SEO restart: Návody od odborníků i novinky v Seznam vyhledávání
14. června 2018 jsem se byla podívat na konferenci SEO restart, což byla moje první akce tohoto typu, a tak jsem přesně nevěděla, co čekat. Bude to přehypovaná nuda, nebo přátelský sraz odborníků?
DATA restart: Skvělá konference navzdory IAC
Letošní konferenci DATA restart jsem navštívil s smíšenými pocity, neb se kryla s IAC (Internet Advertising Conference). Ani jsem moc nepátral, čí to je fail nebo nedomyšlenost, ale škoda to je. V každém případě tomu odpovídala i účast, kterou bych...
Připravujete nový web? Nezapomeňte na tyto 4 kroky
Tvorba webové stránky v této době již nemusí být komplikovaná jako bývala kdysi. Pokud nechcete mít velký web se stovkami stránek, dá se vytvořit poměrně jednoduše, i svépomocí. Existuje množství nástrojů nebo softwarů, které víceméně “nakódují ” web za...
Co je SEO: Praktická definice z roku 2017
SEO je zkratka, která znamená Search Engine Optimization, česky optimalizace pro vyhledávače. SEO je proces, jehož výsledkem je návštěvnost webové stránky z neplacených, tzv. “organických” výsledků vyhledávání ve vyhledávačích.
Content Marketing Email Marketing Facebook Google Internetová reklama PPC reklama SEO blog Sociální sítě Webová analytika
Jak vyhodnocovat aktivity podle modelu See Think Do Care?
See Think Do Care je marketingový model, který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zákazníka. Již jsme jej představili v předchozím článku. Pokud jste si jej přečetli, tak už víte, jak funguje a jak si ho vytvořit. V dnešním článku se budeme věnovat tomu,...
See Think Do Care – zjednoduší každý marketingový projekt
Plánování je jednou z klíčových fází jakéhokoliv marketingového projektu. Navrhnout plán, který klade důraz na jednotlivé nákupní fáze zákazníka může být mnohem jednodušší, pokud použijete správný postup. Chcete-li při plánování myslet na vše od cílů, cílové skupiny přes...