Co je SEO: Praktická definice z roku 2017
SEO je zkratka, která znamená Search Engine Optimization, česky optimalizace pro vyhledávače. SEO je proces, jehož výsledkem je návštěvnost webové stránky z neplacených, tzv. “organických” výsledků vyhledávání ve vyhledávačích.
Keyword Intent: Co se skutečně skrývá za klíčovými slovy?
V průběhu jedné sekundy zadají lidé do Googlu 10-tisíce klíčových slov. Za každým hledáním je nějaká motivace a záměr. Pokud ho marketér správně pochopí, může mnohem efektivněji cílit obsah na stránce nebo reklamy ve vyhledávání.
Přečtěte si, jaké typy záměrů známe...
Co očekávat od kvalitního SEO auditu?
SEO jako takové je v dnešní době již poměrně známy pojem. Z dlouhodobého hlediska fungování webu je velmi důležité věnovat mu alespoň trochu času. Přesto se lidé často ptají, proč je dobré dělat SEO audit. Často také nevědí, co od něj mohou a mají očekávat. Proto si...
Propad organické návštěvnosti. Noční můra každého majitele webu… a co s tím?
Prudký pokles organické návštěvnosti je asi noční můra každého webmastera a internetového podnikatele. Víte jak zjistit příčinu? Máme pár tipů, jak se do zjištění příčin pustit.
Kde začít s pátráním?
Ještě než si projdeme možné důvody prudkého poklesu organiky, musíme...