Keyword Intent: Co se skutečně skrývá za klíčovými slovy?
V průběhu jedné sekundy zadají lidé do Googlu 10-tisíce klíčových slov. Za každým hledáním je nějaká motivace a záměr. Pokud ho marketér správně pochopí, může mnohem efektivněji cílit obsah na stránce nebo reklamy ve vyhledávání.
Přečtěte si, jaké typy záměrů známe...
Užitečné nástroje, které ocení nejeden webdeveloper
Abychom si to usnadnili a zkrátili čas potřebný k vývoji například nového webu, používáme různé nástroje, generátory kódu, frameworky nebo přebíráme hotová řešení od jiných kolegů. V tomto článku jsem vybral několik užitečných nástrojů nebo služeb, které je...
Co očekávat od kvalitního SEO auditu?
SEO jako takové je v dnešní době již poměrně známy pojem. Z dlouhodobého hlediska fungování webu je velmi důležité věnovat mu alespoň trochu času. Přesto se lidé často ptají, proč je dobré dělat SEO audit. Často také nevědí, co od něj mohou a mají očekávat. Proto si...
Slavte úspěch ve vyhledávačích
Pokud v dnešní době tápete a potřebujete okamžitou radu, automaticky se obracíte na záchranu v podobě vyhledavače na internetu. Učí se to už i děti ve školách. Když nevíš co, zadej to do Googlu. ? Ale zamysleli jste se někdy nad tím, na jakém principu vyhledavače...
Proč je SEO běh na dlouhou trať?
Proč se výsledky optimalizace pro vyhledávače projeví až po dlouhé době? Nedá se tento proces nějak urychlit?
Aby na vás více klikali aneb jak zlepšit CTR v SERPu
Jak vytvořit úryvek stránky tak, aby ve výsledcích vyhledávání zaujal? Jak oslovit již při vyhledávání vaše potenciální zákazníky? Přečtěte si, jak zvýšit míru prokliku z vyhledávačů na váš web.
Proč mít SEO
Víte, kdy dává smysl věnovat se SEO dokonce i když si platíte PPC reklamu? Proč je dobré věnovat se obojímu? Nestačí mít jenom PPC?
Pojďme se na to podívatVíte, kdy dává smysl věnovat se SEO dokonce i když si platíte PPC reklamu? Proč je dobré věnovat se obojímu?...