TikTok reklama
krátký video obsah dobývá svět a my jsme u toho, v reklamách pro TikTok jsme dnes v Česku i na Slovensku nejdále ze všech
O TikToku
TikTok je přední aplikací pro krátká mobilní videa. Za cíl si klade inspirovat uživatele ke kreativitě a přinášet radost. Pohled na sociální platformy a konzumaci obsahu změnil hlavně svým formátem krátkých videí, jedinečnou možností tvorbu rychle upravovat a zároveň i za užití různých video formátů reagovat na tvorbu jiných uživatelů. Uživatelé stráví na TikToku průměrně 80 minut denně, z aplikace se tak stává hodnotné místo pro zásah potenciálních klientů.
proč byste měli zařadit TikTok do vašeho media mixu
TikTok roste a stárne
Nízké CPM, velký dosah a dospělejší publikum jsou ideální kombinace. TikTok používá stále více značek, čím dříve začnete, tím větší komunitu si vytvoříte.
Konkurent jiných video platforem
V průměru tráví lidé na TikToku 80 minut denně. Konkuruje tak jiným video kanálům jako je například YouTube či klasická TV reklama.
Vděčná platforma
Díky propracovaným algoritmům se organicky vytvořený obsah snadno šíří. Bez velké námahy tak dosáhnete většího dosahu a vybudujete komunitu.
postaráme se o strategii i samotné kampaně na TikToku
Informace přímo od zdroje
TikTok k nám pravidelně jezdí vzdělávat nejen nás, ale i naše klienty. Máme tak přístup i k beta verzím nových funkcionalit, které můžeme hned otestovat.
Mezinárodní know-how
Díky zkušenostem se světovými klienty máme funkcionality často otestované dřív, než dorazí na český trh. A jsme tak lépe připraveni na správu vašich kampaní.
Zkušenost napříč trhy
Finance, automotive, cestovní ruch, FMCG… Za 12 let jsme nasbírali zkušenosti z různých trhů a odvětví. Ty efektivně využíváme při tvorbě strategií i správě kampaní.
Články na téma TikTok
Přečtěte si (nejen) o TikToku na našem blogu