Minulý čtvrtek proběhl privátní event Visibility Innovation Lab pro největší zadavatele reklamy, na které se CMO’s těch nejvěhlasnějších brandů naučili jak optimalizovat frekvenci v omnichannel prostředí, ale také jak řídit náklady za zásah s Google Marketing Platform Enterprise a obecně jak se vyznat ve světě bez third-party cookies.
Na akci mluvil Jiří Šindelář z Google o tom jak pomocí tech platformy zefektivnit mediální nákup. Matěj Novák z AdPickeru/DataSentics měl jako téma cílení reklamy po konci cookies. Na něj plynule navázal Jakub Drahokoupil z Czech News Center o tom jaké má jejich datová platforma možnosti cílení. V neposlední řadě jsme slyšeli Ondru Slámu z Alzy jak se rozloučit s cookies z pohledu inzerentů. VISIBILITY ukázalo case study Expobank, kterou prezentoval náš CEO Vojtěch Foukal s Radkem Lišákem Head of Retail & Private Banking – Expobank.
Těšíme se zase za rok,
VISIBILITY innovation lab team