
Nabitému sálu Vedle.space vysvětlil nezávislý marketingový konzultant Jan Dunda možnosti a výhody české AI platformy Everbot.
Publiku pravidelného #VISIčtvrtka se Jan Dunda představil jako Everbot “early adopter”. Everbot je český projekt, integrující víceméně všechny zajímavé a přínosné AI nástroje, ať už jsou určené ke generování textových, grafických nebo audiovizuálních výstupů.
Osobně považuje Dunda za zásadní výhodu tuzemského systému živou podporu poskytovanou (nejen) v češtině. V jejím rámci dokonce autoři projektu v současnosti budují samostatné call centrum na území města Opava.
Úspora i porovnání různých modelů
Ovšem hlavním sell pointem Everbotu je jeho ekonomický přínos. Uživatel za jedno předplatné získá všechny klíčové AI platformy za výrazně nižší částku, než by činil jejich prostý součet. “Moje náklady na předplatné systémů umělé inteligence poklesly zhruba na čtvrtinu původní ceny,” deklaroval Dunda.
Další zajímavou možností, kterou Everbot přináší, je tzv. AI multichat, umožňující srovnání výsledků jednotlivých AI modelů. Protože dnešní AI asistenti fungují jako jakýsi black box, kdy se uživatel o vnitřních procesech předcházejících nabízenému výsledku dozví jen málo nebo nic, nabízí toto porovnání zajímavý náhled do “myšlení” umělé inteligence.
Nechte se inspirovat reálnými marketéry
Z praktického hlediska je pro marketing přínosné předpřipravené nastavení na konkrétní programy, jako je třeba SAP, Mailchimp nebo WordPress. Zajímavých výsledků lze dosáhnout i za pomoci nahraných souborů, obsahujících informace o konkrétní firmě. S jejich pomocí dokáže Everbot vygenerovat relevantní reklamní sdělení i celé kampaně. Navíc má Everbot, stejně jako modul O1, neustále dostupné připojení na aktuální internetové stránky.
Za velice přínosnou označuje Dunda i možnost psát blogové články přímo v html formátu, což je podle něj ideální z hlediska SEO. Při vytváření promptů pro marketingové materiály využívá Dunda pracovní postup, tzv. Framework, pracující s metodou Hook, Story & Offer. Ve vzorovém promptu dokonce publiku citoval pobídku umělé inteligenci k použití kombinace tvůrčích schopností konkrétních marketérů s uvedením jmen jako Sabri Suby, Russel Brunson nebo Daniel Kahneman.
Na dotazy z publika Dunda mimo jiné uvedl, že u nejvyššího, tzv. unlimited předplatného, by se nemělo stávat, že uživateli dojdou tzv. tokeny, tedy možnost vytvářet další AI výstupy. Jedna z posluchaček také ve své reakci zmínila podobně koncipovaný nástroj Perplexity, který ale na rozdíl od Everbotu ke svým tvrzením uvádí i příslušné zdroje, z nichž čerpal. Aktuálně poskytuje Everbot příležitost vyzkoušet si “unlimited”možnosti celého systému zdarma po dobu pěti dnů.
Příští #VISIčtvrtek se zaměří
na možná vylepšení současných GA4.
Doražte 27. února v 18 hodin!
